اسپیکر بلوتوث سامسونگ Samsung Level Box Slim Bluetooth Speaker

اسپیکر بلوتوثی سامسونگ Level Box Slim

اسپیکرهای بی سیم با اتصال بدون کابل به گوشی هوشمند، تجربه ای خوشایند از گوش سپردن به موزیک برای کاربران فراهم می کند. سامسونگ نیز با طراحی اسپیکر بی سیم Level Box Slim، از قافله تولیدکنندگان بلندگوهای بی سیم عقب نمانده است و کاربران می توانند با استفاده از اسپیکر وایرلس سامسونگ، حس خوشایندی از موسیقی خود داشته باشند.

اسپیکر بلوتوثی سامسونگ Level Box Slim


طراحی کوچک و فشرده

اسپیکر بی سیم Level Box Slim یکی از انواع بلندگوهای قابل حمل محسوب می شود که با طراحی کوچک و فشرده خود، کاربران را در هر شرایطی و در هر محیطی همراهی می کند. ابعاد این اسپیکر بلوتوثی برای نگه داشتن در دست، به قدر کافی کوچک است. همچنین قدرت بالای آن برای شنیدن هرچه بهتر و باکیفیت تر موزیک کافی خواهد بود. این بلندگوی کوچک و قدرتمند، همچنین به یک میکروفون داخلی برای برقراری تماس های صوتی مجهز شده است. بنابراین کاربران می توانند با استفاده از آن، تماس های خود را مدیریت کنند.

طراحی کوچک و فشرده و قابل حمل بلندگوی سامسونگ

پایه تعبیه شده در قسمت پشتی اسپیکر باعث شده است کاربران بتوانند به راحتی آن را روی سطوح صاف قرار دهند. در واقع این پایه نظیر یک استند عمل کرده و کاربران می توانند از ثبات بلندگو روی سطح مطمئن باشند. همچنین در صورت عدم نیاز پایه به راحتی خم شده و خوابیده می شود تا مزاحمتی برای کاربران نداشته باشد.


مقاوم در برابر آب

یکی از بهترین ویژگی های اسپیکر سامسونگ، مقاومت آن در برابر آب است. کاربران می توانند بدون نگرانی از آسیب دیدن اسپیکر سامسونگ، از آن در محیط های خیس نظیر استخر، حمام، دریا و… استفاده کنند. بلندگوی بلوتوثی Level Box Slim با گواهی IPX7 کاملا مقاوم بوده و آسیبی نخواهد دید.

بلندگوی بلوتوثی ساموسنگ مقاوم در برابر آب


باتری با طول عمر بالا

باتری لیتیوم یونی اسپیکر بلوتوثی سامسونگ، ظرفیتی برابر با ۲۶۰۰ میلی آمپر دارد. بنابراین کاربران می توانند از کار کرد پر قدرت آن، اطمینان خاطر داشته باشند. این باتری امکان پخش ۳۰ ساعت موسیقی به صورت مداوم را برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران می توانند از این دستگاه به عنوان یک پاور بانک استفاده کنند و گوشی هوشمند یا تبلت خود را با استفاده از آن شارژ کنند. برای این منظور کافی است دستگاه مورد نظر را از طریق کابل میکرو یو اس بی به میکرو یو اس بی به بلندگوی سامسونگ متصل کنند.

اسپکیر سامسونگ قابل استفاده به عنوان پاور بانک


صدای دوگانه و اتصال بلوتوثی

با استفاده از اسپیکر لِوِل باکس اسلیم، کاربران می توانند صدای استریو را در محیط مورد نظر خود فراهم کنند. برای این منظور کافی است کاربران، دو اسپیکر را در دو سمت اتاق قرار دهند و هر دو را به یک دستگاه متصل کنند. بلندگوهای Level Box Slim قادر هستند به طور همزمان به یک دستگاه هوشمند متصل شوند تا هنگام پخش موزیک، صدای آن از هر دو اسپیکر خارج شود. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Samsung Level، کاربران می توانند خروجی چپ را به یکی از بلندگوهای Level Box Slim، و خروجی راست را به دیگری اختصاص دهند. در نتیجه با پخش موزیک، صدایی استریو و بی نظیر در فضا پخش خواهد شد.

اسپیکر سامسونگ دارای صدای دوگانه و اتصال بلوتوثی

اسپیکرها از طریق بلوتوث نسخه ۴٫۱ به گوشی هوشمند یا تبلت متصل خواهند شد. جفت شدن دوگانه به کاربران این امکان را می دهد که صدای نوتیفیکیشن ها، اعلان ها و دیگر صداهای مریوط به هشدار های دستگاه هوشمند خود را از طریق هر دو اسپیکر به صورت یک دستگاه واحد بشنوند.


ویژگی ها

  • مقاوم در برابر آب
  • بلوتوث نسخه ۴٫۱
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر
  • طراحی کوچک و قابل حمل
  • سبک و باریک

همچنین می توانید در صورت عدم دسترسی به پریز برق، برای شارژ بلندگوی بی سیم سامسونگ پاور بانک شارژ سریع سامسونگ ۱۰۲۰۰mAh را از جانبی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد