انتشار رندرهای رسمی گلکسی S21 با پنل پشتی شیشه‌ای مات

 

سامسونگ آخر همین هفته یعنی در تاریخ ۲۵ دی ماه از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند ولی همین فاصله کوتاه هم باعث نشده اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها افشا نشود. به تازگی رندرهای رسمی پرچمدارهای آینده سامسونگ منتشر شده‌اند.

یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» اخیرا رندرهای رسمی پرچمدارهای آینده سامسونگ را منتشر کرده که طراحی این محصولات را به نمایش می‌گذارند. در این رندرها، پنل پشتی شیشه‌ای گوشی‌های سری گلکسی S21 رنگ مات دارد که جذابیت آن‌ها را افزایش می‌دهد، با این حال شاید در رندرها با چنین رنگی مواجه باشیم و محصول واقعی با چنین رنگی از راه نرسد.

این رندرها گلکسی S21 اولترا و گلکسی S21 پلاس را به تصویر می‌کشند که دستگاه اول مشکی رنگ یا به رنگ «Phantom Black» است. در این رندرها گلکسی S21 پلاس با رنگ بنفش یا «Phantom Violet» به چشم می‌خورد.

پنل پشتی این پرچمدارها دارای طراحی دو رنگ است و رنگ ماژول دوربین با رنگ سایر بخش‌ها فرق می‌کند. برای مثال در نسخه بنفش شاهد رنگ طلایی ماژول دوربین هستیم و همچنین در مدل مشکی گوشی گلکسی S21 اولترا، رنگ ماژول دوربین با سایر بخش‌های بدنه تفاوت کمی دارد.

گلکسی S21

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره پرچمدارهای آینده سامسونگ منتشر شده و با رندرهای بی‌شماری روبه‌رو شده‌ایم. علاوه بر مشخصات، قیمت این محصولات هم افشا شده‌اند و به لطف رندرهای گذشته، می‌دانیم گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ می‌خواهد پس از معرفی این محصولات، در آینده آن‌ها را با رنگ‌های بیشتری وارد بازار کند. با توجه به این موارد، تقریبا از تمام ویژگی‌های این گوشی‌ها اطلاع داریم، با این حال شاید این کمپانی کره‌ای در مراسم خود همچنان طرفداران خود را شگفت‌زده کند.

این شرکت دو روز قبل از معرفی پرچمدارهای جدید خود یعنی در ۲۳ دی ماه از چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می‌رود در مراسم ‌۲۵ دی ماه، ایرباد بی‌سیم «گلکسی بادز پرو» هم معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد