رونمایی از لپ  تاپ های Gram جدید ال جی؛ مجهز به پردازنده های نسل یازدهمی اینتل و بدنه ای باریک

ال جی امسال نیز همچون سال های گذشته قصد دارد نسل جدیدی از لپ  تاپ های Gram خود را روانه بازارهای جهانی کند. این شرکت امروز نسل جدید از لپ  تاپ های خود را معرفی کرد. لپ  تاپ هایی که قرار است در پنج مدل مختلف همراه با پردازنده های نسل یازدهمی اینتل و همچنین بدنه ای باریک عرضه شوند. معرفی کامل این محصولات را در ادامه مطلب خواهید یافت.

ال جی امروز اعلام کرد که لپ  تاپ های جدید خود در سری Gram را در پنج مدل مختلف عرضه می کند که همگی  آن ها به پردازنده های نسل یازدهمی اینتل و همچنین هسته های گرافیکی Iris X مجهز هستند و از نمایشگرهای با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می برند. دو مدل از این محصولات جدید ال جی به صورت تبدیل پذیر یا ۲ در ۱ طراحی شده اند؛ به این معنی که کاربران می توانند آن ها را صورت تبلت نیز استفاده کنند.

NXUiCXNtRhL5EBaL-2.jpg

یکی از ویژگی های اصلی این محصولات جدید ال جی طراحی ظریف و باریک است که به زیبایی آن ها افزوده است. بزرگ ترین مدل از این لپ  تاپ های جدید ال جی به نمایشگر ۱۷ اینچ مجهز است که از نوع IPS انتخاب شده و دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی است. اگرچه این لپ تاپ از نظر ابعاد بسیار بزرگ  به نظر می رسد اما تنها ۱٫۳۵ کیلوگرم وزن دارد و کاربران می توانند به راحتی آن  را حمل کنند. نسخه ۱۴ اینچی از این لپ  تاپ های جدید ال جی تنها ۹۹۹ گرم وزن دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده تمامی لپ تاپ های جدید Gram می توانند بنا به نیاز کاربران خود به هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 و همچنین حافظه های NVMe SSD مجهز شوند. لپ  تاپ های جدید ۱۷ و ۱۶ اینچی ال جی دارای باتری های با ظرفیت ۸۰ وات ساعت هستند که در نوع خود بسیار بزرگ و عالی به نظر می  رسند.

ال جی اعلام کرده است که این باتری های با ظرفیت بالا می توانند زمان شارژدهی بسیار خوبی هم برای کاربران به ارمغان بیاورند. براساس اطلاعات اعلام شده این باتری ها می توانند با هر بار شارژ ۱۹٫۵ ساعت کاربران این لپ  تاپ ها را همراهی کنند. لپ  تاپ ۱۴ اینچی عرضه شده در قالب این سری از محصولات نیز از باتری با ظرفیت ۷۲ وات ساعت بهره می برد و یکی از پرظرفیت  ترین محصولات در این رده در قیاس با رقبای خود محسوب می شود.

این لپ تاپ های جدید ال جی پورت های ورودی و خروجی متنوع و جدیدی را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهند. می توان در این محصولات به دو پورت USB 4 Gen 3×2 همراه با پشتیبانی از ارتباط Thunderbolt 4، دو پورت USB 3.2 Gen2x1، یک خروجی HDMI، شیار حافظه microSD و همچنین جک صوتی ۳٫۵ میلی متری دسترسی پیدا کرد.

NXUiCXNtRhL5EBaL-3.jpg

لپ تاپ های تبدیل پذیر جدید ال جی قرار است با نمایشگرهای ۱۶ و ۱۴ اینچ عرضه شوند. این محصولات دارای ویژگی ها و قابلیت های مشابه ای هستند. نمایشگرهای این دو لپ تاپ از قلم های هوشمند Wacom AES 2.0 نیز پشتیبانی می کنند و به این ترتیب کاربران می توانند از آن ها برای کاربردها و مصارف گوناگونی بهره ببرند. نمایشگر لمسی این دو لپ تاپ با استفاده از شیشه های Gorilla Glass 6 محافظت می شوند.

از میان دیگر قابلیت های این لپ  تاپ ها می توان به استاندارد نظامی MIL-STD-810G، سنسور شناسایی اثر انگشت، ارتباط Wi-Fi 6 و همچنین صفحه کلید با نور پس زمینه اشاره کرد. ال جی هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ ها اعلام نکرده است. انتظار می رود هفته آینده شاهد انتشار این اطلاعات از سوی شرکت سازنده این محصولات باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد