مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت ۹ تی؛ نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ ۵G

مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت ۹ تی؛ نسخه گلوبال ردمی نوت ۹ ۵G

در اواخر سال گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه شیائومی قرارست از میان رده ای دیگر به نام ردمی نوت ۹ تی رونمایی کند به گوش می‌رسید؛ این خبر در ابتدای سال ۲۰۲۱ به تأیید رسمی رسید. با فروشگاه اینترنتی اسطوره همراه باشید تا با مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت ۹ تی آشنا شوید.

اخیراً شعبه اسپانیایی این شرکت در توئیتر خود تیزری تبلیغاتی درباره تاریخ عرضه گوشی‌های جدید شیائومی در ۸ ژانویه ساعت ۱۰ صبح منتشر کرد، ولی اندکی بعد این توئیت پاک شد. چند دقیقه بعد یکی دیگر از اکانت‌های شیائومی دوباره این خبر را تایید کرد، اما ساعت دقیق این مراسم رونمایی به ساعت ۱۲ تغییر پیدا کرد.

ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۹تی

یکی از عمده‌ترین ویژگی‌هایی که تاکنون از این گوشی شیائومی منتشر شده پشتیبانی از قابلیت ۵G است. قبلاً هم اطلاعاتی از نوت ۹ تی در بنچمارک گیکبنچ نیز منتشر شد و مشخص شد که قرارست این گوشی برای تأمین نیروی پردازشی لازم از تراشه ی دایمنسیتی ۸۰۰u ساخت شرکت مدیاتک استفاده کند.

ردمی نوت 9 تی

ویژگی دیگری که از این تیزر تبلیغاتی منتشر شده اینست که طراحی دوربین این دایره‌ای شکل خواهد بود در واقع همان طراحی که این شرکت در گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ پرو ۵G هم استفاده کرده است. گرچه مشخص شده که این گوشی تنها سه لنز را در بر خواهد داشت، اما باز هم می‌بایست تا مراسم رونمایی منتظر بمانیم تا ببینم که آیا سنسور اصلی این گوشی یک لنز اولتراواید به همراه سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی خواهد بود و یا اینکه این شرکت برای دوربین دوم از یک لنز ماکرو اختصاصی استفاده خواهد کرد.

از آنجایی که ردمی نوت ۹ تی باز تولید گوشی ردمی نوت ۹ تی ۵G است می‌توان پیش‎بینی کرد که از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با کیفیت تصویر +Full HD بهره خواهد بود، اما طبق روال ساخت تمام گوشی‌های میان‌رده شیائومی در این گوشی هم خبری از پنل‌ OLED نیست و از نمایشگر IPS LCD استفاده خواهد کرد.

در رابطه با باتری این گوشی شیائومی هم گفته می‌شود که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با نسخه فست شارژ ۱۸ واتی استفاده خواهد کرد. مطابق با بسیاری از گوشی‌های میان‌رده‌ای که این روزها وارد بازار می‌شود این گوشی هم لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را به خدمت می‌گیرد.

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro ظرفیت 64 گیگابایتفروش ویژه

گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro ظرفیت ۶۴ گیگابایت

از دیگر ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ تی می‌توان گفت که از اسپیکر‌های استریو بهره خواهد برد تا صدای بسیار عالی را به شما ارائه دهد همچنین از تکنولوژی شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

قیمت ردمی نوت ۹ تی

در رابطه با قیمت شیائومی ردمی نوت ۹ تی هم خاطر نشان می‌شود که هنوز دقیقاً مشخص نیست که این شرکت چه قیمتی را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت؛ اما برخی ازسایت‌ها در رابطه با نسخه ۴/۶۴ گیگابایت این گوشی قیمت ۲۲۹.۹۰ یورو را اعلام کرده‌اند در حالی که قیمت گوشی شیائومی که رم و حافظه بیشتری داشته باشد به ۲۶۹.۹۰ یورو نیز خواهد رسید.

میان‌رده‌ی جدید شیائومی

به احتمال زیاد نمایشگر آن هم از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره خواهد برد و همان نسخه گلوبال گوشی ردمی نوت ۹ ۵G خواهد بود که تاکنون در انحصار مارکت چین بوده است. همچنین برای اطلاع از اخرین قیمت گوشی های شیائومی بر روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا مشخصات اولیه شیائومی ردمی نوت ۹ تی همان مشخصاتی است که شما به دنبال آن هستید؟ نظرات خود را با موبایل اسطوره به عنوان مرجع موبایل ایران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد