هواوی  P50 با سیستم عامل هارمونی به بازار عرضه می‌شود

 

هواوی در هفته اخیر رسما نسخه بتای توسعه دهندگان سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را منتشر کرده و اعلام کرد که نخستین گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل سال آینده روانه بازار می‌شود. حالا رسانه‌های چینی مدعی شده‌اند که هواوی P50 نیز با سیستم عامل هارمونی ارائه خواهد شد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت چینی «Sina Tech»، هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با این حساب این گوشی هوشمند نخستین پرچمدار هواوی خواهد بود که به صورت پیش فرض با سیستم عامل هارمونی عرضه می‌شود.

هنوز مشخص نیست سایر اعضای سری هواوی P50 نیز با سیستم عامل هارمونی از راه می‌رسند یا این تصمیم تنها در مورد هواوی P50 گرفته شده است. به‌علاوه هواوی هنوز در مورد عرضه پرچمدار خود با این سیستم عامل در بازارهای مختلف صحبتی مطرح نکرده است.

https://mobile-ostoure.ir

تحریم‌های ایالات متحده آمریکا باعث توسعه سیستم عامل هارمونی از سوی هواوی شد. هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل در محصولات خود استفاده کند و این احتمال وجود دارد که در دولت جدید این کشور نیز همچنان این غول فناوری چینی به این سرویس‌ها دسترسی پیدا نکند.

سیستم عامل هارمونی از طریق کانورت یا تبدیل اپلیکیشن‌های اندرویدی قادر به اجرای این برنامه‌ها است. طبق اعلام مدیر بخش نرم افزار هواوی، دکتر «وانگ چنگلو» امسال کمپانی‌های «میدیا» و «Joyoung» به همراه «Boss Electronics» و «Puffin Technology» محصولات مجهز به سیستم عامل هارمونی خود را وارد بازار خواهند کرد.

هواوی می‌خواهد سال آینده بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به این سیستم عامل در بازار حضور داشته باشد و بیش از ۴۰ برند مطرح آن‌ها را تولید کنند.

مدیر بخش نرم افزار هواوی، «وانگ چنگلو» ماه گذشته اعلام کرده بود که نمام کارکنان هواوی در حال کار روی ایجاد یک اکوسیستم جدید مبتنی بر هارمونی هستند و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد