گلکسی A32 5G و سه گوشی میان‌رده اقتصادی دیگر از سامسونگ در راه است

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ از محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار هستند که به دلیل قیمت اقتصادی و سخت افزار خوب توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جذب کنند. طبق خبرهای جدید، اخیراً گوشی گلکسی A32 5G در بخش پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ و چند مدل اسمارت‌فون دیگر در لیست BIS کشور هند مشاهده شده‌اند و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند.

امروز یک دستگاه با شماره مدل SM-A326B/DS که احتمالاً Galaxy A32 5G نام خواهد گرفت در بخش پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ مشاهده شد. افزون بر این سه گوشی دیگر نیز توسط سازمان استاندارد هند (BIS) تایید شده‌اند که نام آن‌ها نیز به احتمال زیاد گلکسی A52، گلکسی F62 و نسخه ۴G گلکسی A32 خواهد بود. البته فقط نسخه‌ی LTE این سه گوشی در لیست مذکور دیده شده و خبری از نسخه ۵G آن‌ها نیست.

a32-webpage.jpg

گوشی گلکسی A32 5G در بخش انگلستان و ایرلند وب‌سایت سامسونگ یافته شده و هرچند مشخصات فنی این گوشی را نمی‌دانیم، اما واضح است که «/DS» موجود در انتهای شماره مدل این گوشی به دو سیم‌کارته (Dual-Sim) بودن آن اشاره دارد. در هر صورت حدود یک ماه پیش بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی A32 5G افشا شد که نشان می‌داد میان‌رده‌ی ۵G سامسونگ از چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک، ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

a32-5g.jpg

از سوی دیگر شماره مدل سه گوشی گلکسی A52، گلکسی F62 و گلکسی A32 به لیست دستگاه‌های تایید شده در اداره استاندارد هند افزوده شده است و در مورد این محصولات نیز شایعه‌های بسیاری منتشر شده است.

bis-list.jpg

چندی پیش نسخه‌ی ۴G گوشی گلکسی A52 (SM-A525F) نیز در آزمون گیک‌بنچ مشاهده شد که چیپست اسنپ دراگون ۷۲۰G، ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ را برای این گوشی دست‌نشان می‌کرد.

a52-4g.jpg

البته پیش‌تر از آن هم نسخه‌ی ۵G این گوشی (SM-A526B) را با چیپست اسنپ دراگون ۷۵۰G، ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۱ در همین بنچمارک دیده‌ایم؛ پس اگر این افشاگری‌های صحیح باشد، میان نسخه‌های ۵G و ۴G گوشی گلکسی A52 حداقل از نظر سخت افزاری تفاوت زیادی وجود دارد.

a52-5g.jpg

در این رابطه بخوانید:

– منتظر گوشی میان‌رده گلکسی A52 سامسونگ در دو نسخه ۴G و ۵G با چیپست های اسنپ دراگون باشید
– رندرهای مطبوعاتی Galaxy A52 به طراحی مشابه A51 اشاره دارند
– گوشی گلکسی A72 4G سامسونگ دیده شد
– گلکسی F62 سامسونگ در راه بازار؛ باریک ترین گوشی سامسونگ

طبق گفته‌های منابع دیگر، گوشی گلکسی F62 ساخت هند خواهد بود و به احتمال زیاد در نیمه‌ی اول سال جاری معرفی و عرضه خواهد شد. در مورد نسخه‌ی ۴G گوشی گلکسی A32 نیز هنوز خبری وارد دنیای مجازی نشده و انتظار می‌رود مانند گلکسی A52، نسخه‌های ۴G و ۵G گلکسی A32 نیز از نظر سخت افزاری کاملاً متفاوت باشند.

نظر شما در مورد گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید سامسونگ چیست، آیا سری جدید گوشی‌های گلکسی A می‌توانند موفقیت گوشی‌هایی مثل Galaxy A50 و Galaxy A51 را تکرار کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد