گلکسی Z Flip 3 با پردازنده‌ی میان‌رده و قیمت کمتر راهی بازار می‌شود

با توجه به شنیده‌ها، گویا سامسونگ قرار است نسخه‌ی بعدی از گوشی‌های تاشوی سری Z Flip یعنی گلکسی Z Flip 3 را با پردازنده‌ای میان‌رده و قیمتی کمتر از قیمت مدل کنونی راهی بازار کند.

سامسونگ برای سال ۲۰۲۱، تنوع و تغییرات محصولات خود را به شکل گسترده‌ای بیشتر می‌کند. اولین تغییر، پشتیبانی سری گلکسی S از قلم S-Pen است که گفته می‌شود در راستای تصمیم شرکت مبنی بر حذف سری نوت صورت گرفته. همچنین گلکسی Z Fold 3 هم بهترین و گران‌قیمت‌ترین پرچم‌دار غول کره‌ای خواهد بود که با پیشرفت‌های زیادی به نسبت نسل دوم راهی بازار می‌شود.

اما سامسونگ علاوه بر این سری‌ها، گوشی‌های تاشوی Z Flip را هم در سبد محصولات خود دارد که فعلا دو مدل از آن‌ها راهی بازار شده‌اند. این گوشی‌ها قیمت نسبتا زیادی دارند اما به نظر می‌رسد نسل بعد که احتمالا گلکسی Z Flip 3 هم نام خواهد داشت، با پردازنده‌ی میان‌رده راهی بازار می‌شود تا بدین ترتیب ارزان قیمت‌ترین گوشی تاشوی این شرکت لقب گیرد.

گزارش جدید را وب‌سایت گلکسی کلاب منتشر کرده که در آن شاهد استفاده از شماره مدل SM-F720F برای این گوشی بودیم. حضور کلمه‌ی F نشان‌دهنده‌ی این است که این محصول به صورت بین‌المللی در دسترس قرار می‌گیرد و نبودن کلمه‌ی B، این موضوع را یادآور می‌شود که Z Flip 3 از اینترنت ۵G پشتیبانی نخواهد کرد. اتفاق عجیبی که انتظار داشتیم در هیچ یک از گوشی‌های سال ۲۰۲۱ رخ ندهد.

۷ کار که سازندگان گوشی‌های‌ هوشمند نباید در سال ۲۰۲۱ انجام دهند
بدین ترتیب باید گفت نماینده‌ی جدید سامسونگ از مدل‌های کنونی خود که از پردازنده‌های پرچم‌دار سری اسنپدراگون ۸۰۰ استفاده می‌کنند ضعیف‌تر خواهد بود. اینکه سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ محصولی را بدون پشتیبانی از اینترنت ۵G و با پردازنده‌ی میان‌رده راهی بازار کند عجیب است و باید این احتمال را هم در ذهن خود نگه داریم که در رابطه با بهره‌مندی از اینترنت ۵G ممکن است اشتباهاتی رخ داده باشد.

با این حال به نظر می‌رسد استفاده از پردازنده‌ی میان‌رده محتمل‌تر باشد تا بدین ترتیب سامسونگ بتواند پیش از عرضه‌ی یک مدل گران‌قیمت، کاربرانی با بودجه‌ی محدود را به سوی خود جلب کند. این شرکت Z Flip را با قیمت پایه‌ی ۱۴۹۹ دلار راهی بازار کرد؛ این مبلغی نیست که هر کسی بخواهد و بتواند برای یک گوشی تاشو بپردازد. بنابراین برای جلب رضایت کاربران، وجود یک میان‌رده ضروری است و Z Flip 3 هم احتمالا با همین هدف عرضه می‌شود. هرچند به نظر نمی‌رسد در نهایت کاهش قیمت به اندازه‌ای باشد که به کمتر از ۱۰۰۰ دلار برسد.

نکته‌ی جالب اما جایی است که شنیده بودیم شرکت می‌خواهد از گوشی گلکسی Z Flip لایت به‌عنوان گوشی تاشوی میان‌رده‌ی خود رونمایی کند و گلکسی Z Flip 3 یک پرچم‌دار خواهد ماند. اینکه کدام یک از این دو خبر در نهایت درست از آب در خواهد آمد، موضوعی است که گویا باید چند ماهی برای مشخص شدن آن منتظر بمانیم.

در رابطه با گلکسی Z Flip 3 در حال حاضر خبرهای نسبتا کمی منتشر شده و از آنجایی که تا رونمایی از آن مدت زمان زیادی هم باقی مانده، نمی‌توانیم به طور حتم در رابطه با صحت خبرها و شایعه‌ها پیرامون آن نظر بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد