نوآوری به معنای واقعی برای همه مشاهده Galaxy A51 در حالت ۳۶۰ درجه

نوآوری به معنای واقعی برای همه

مشاهده Galaxy A51 در حالت ۳۶۰ درجه

Galaxy A51 مشکی منشوری

galaxy a51galaxy a51

صفحه نمایش بزرگ. قیمت مناسب

صفحه نمایش Infinity-O گوشی A51 تقارن بصری را بهینه‌سازی می‌کند. اکنون می‌توانید بدون وقفه در صفحه نمایش عریض ۶٫۵ اینچی با وضوح FHD+‎ و مجهز به فناوری Super AMOLED، بازی کنید، ویدیو تماشا کنید، وب‌گردی کنید و چندین کار را هم‌زمان انجام دهید. از تجربه کار با تلفن هوشمندی که حداقل قاب حاشیه و حداکثر استفاده از هر اینچ از فضای صفحه نمایش را دارد، لذت ببرید.

نمای کامل را در صفحه نمایش Infinity-O مشاهده کنیدنمای کامل را در صفحه نمایش Infinity-O مشاهده کنید

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.
**صفحه نمایش نامحدود: صفحه نمایش لب به لب، با شیشه جلوی کامل و تقریباً بدون قاب.
***اندازه صفحه نمایش که به‌صورت قطری اندازه‌گیری می‌شود، در حالت مستطیل کامل ۶٫۵ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌های گرد ۶٫۳ اینچ است. ناحیه قابل مشاهده واقعی به‌دلیل وجود گوشه‌های گرد و برش دوربین کمتر است.

طراحی‌شده برای سطح بهبود یافته‌ای از شیک بودن و راحتی

الگوی موزون در پشت دستگاه درون‌مایه طراحی A51 بوده و این محصول در چهار رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی منشوری ارایه می شود. سطح براق با کیفیت آن حس کاملی از شیک بودن را به بدنه نازک و خوش فرم آن می‌افزاید.

طراحی‌شده برای سطح بهبود یافته‌ای از شیک بودن و راحتی

موجود بودن رنگ ممکن است برای هر کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

دوربین چهارگانه فوق‌العاده برای ثبت هر آنچه می بینید

با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از وضوح فوق‌العاده بالا استفاده کنید تا در روز و شب عکس‌های واضح بگیرید. دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی ۱۲۳ درجه مناظر بیشتری را ثبت می‌کند. برای گرفتن عکس‌های نمای نزدیک فوق‌العاده باکیفیت، دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسل ارتقایافته را انتخاب کنید و مطمئن باشید با وجود جلوه‌های متعدد «فوکوس زنده» در دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی، سوژه همواره برجسته می‌ماند.

دوربین چهارگانه به شما امکان می‌دهد با چشم‌انداز بیشتری تصویربرداری کنیددوربین چهارگانه به شما امکان می‌دهد با چشم‌انداز بیشتری تصویربرداری کنید

*موجود بودن رنگ ممکن است برای هر کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

از همان جایی که هستید، گستره وسیع‌تری از منظره را ثبت کنید

با میدان دید وسیع‌تر «دوربین فوق عریض» تصویر گسترده‌تری از جهان را ثبت کنید. همچنین با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، داستان شما در تمامی روز، روشن و واضح باقی می‌ماند.

زاویه عریض

زاویه فوق عریض

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده‌ است. **تجربه کار با دوربین فوق عریض (عکاسی/فیلمبرداری) فقط در دوربین عقب پشتیبانی می‌شود.

دوربین ماکرویی که جزئیات بسیار نزدیک را ثبت می‌کند

دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی (۴۰ میلی‌متری) تعبیه‌شده در دوربین چهارگانه با شفافیت و کیفیت بالا تصویربرداری می‌کند و به شما کمک می‌کند جزئیات فوق‌العاده دقیقی از عکس‌های نمای نزدیک را برجسته کنید. تاری طبیعی پس‌زمینه (بوکه) را به کار بگیرید و آن را تنظیم کنید تا سوژه خود را مجزا کنید و تأثیر بصری آن را افزایش دهید.

دوربین ماکرویی که جزئیات بسیار نزدیک را ثبت می‌کنددوربین ماکرویی که جزئیات بسیار نزدیک را ثبت می‌کند

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.
**قابلیت دوربین ماکرو فقط برای دوربین عقب پشتیبانی می‌شود.

تصویربرداری روان و بدون لرزش، درست مثل حرفه‌ای‌ها

Galaxy A51 با بهره‌گیری از «دوربین فوق عریض» و نرم‌افزار دارای قابلیت پیش‌بینی، تصاویر را مثل دوربین اکشنی در سطح حرفه‌ای ضبط می‌کند. قابلیت «لرزش‌گیر فوق‌العاده» حتی در بخش‌های ماجراجویانه سفرتان، ویدیوهای زنده و روانی را برایتان فراهم می‌کند.

تصویربرداری روان و بدون لرزش، درست مثل حرفه‌ای‌هاتصویربرداری روان و بدون لرزش، درست مثل حرفه‌ای‌ها

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.
**نتایج ممکن است بسته به شرایط عکسبرداری از جمله تعدد سوژه‌ها، خارج از فوکوس بودن، یا متحرک بودن سوژه‌ها متفاوت باشد.
***زاویه مشاهده تنظیم شده است تا آماده گرفتن سلفی با «دوربین فوق عریض» باشد.
****از عملکرد زوم پشتیبانی نمی‌کند. عملکرد لرزش‌گیر تصویر ممکن است با توجه به شرایط روشنایی متفاوت باشد.
*****فقط هنگام تصویربرداری با «دوربین فوق عریض» در حالت Full HD در دسترس است.

دوربین عمق‌سنج سوژه شما را در کانون توجهات قرار می‌دهد

دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی به شما این امکان را می‌دهد قبل و بعد از گرفتن عکس عمق میدان را تنظیم کنید. دوربین عمق‌سنج پیشرفته ۵ مگاپیکسلی نویز ناخواسته پس‌زمینه را در عکس‌های شما از بین می‌برد تا آنها حرفه‌ای‌تر به نظر برسند.

فوکوس زنده روشن

فوکوس زنده خاموش

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.

سلفی‌هایی که به آسانی گرفته می‌شوند و توجه همگان را جلب می‌کنند

می‌خواهید سلفی شما خوب به نظر برسد. بنابراین برای داشتن ظاهر خیره‌کننده در شبانه‌روز، دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسل Galaxy A51 به شما عکس‌هایی واضح و با قدرت تفکیک بالا ارائه می‌کند و با فوکوس «سلفی» که به‌تدریج پس‌زمینه را محو می‌کند، چهره شما مثل ستاره درخشان می‌شود.

سلفی‌هایی که به آسانی گرفته می‌شوند و توجه همگان را جلب می‌کنندسلفی‌هایی که به آسانی گرفته می‌شوند و توجه همگان را جلب می‌کنند

*تصاویر برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.

باتری با ظرفیت بالا برای یک روز کامل

در زمان‌هایی که خارج از خانه هستید، نیاز به تلفنی دارید که بتواند دوام بیاورد. باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (اسمی)* شارژ لازم برای پخش جریانی، اشتراک‌گذاری و بازی کردن را فراهم می‌کند. و اگر شارژ تلفنتان در حال تمام شدن باشد، با «شارژ سریع» ۱۵ واتی آن را به برق بزنید و شارژش کنید.

قدرتی که تداوم کارهایتان را میسر می‌سازدقدرتی که تداوم کارهایتان را میسر می‌سازد

*مقدار اسمی تحت شرایط آزمایشگاه شخص ثالث تست شده است. مقدار اسمی، مقدار میانگین تخمینی با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در میان نمونه باتری‌های آزمایش‌شده طبق استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اسمی (کمینه)، ۳,۸۹۰ میلی‌آمپر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای مصرف و سایر عوامل، متفاوت باشد.

فضای ذخیره‌سازی کافی بدون هزینه اضافی

Galaxy A51 پردازش سریع و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی دارد، بنابراین می‌توانید اکنون روی بازی تمرکز کنید. پردازنده پیشرفته هشت هسته‌ای و ۶ گیگابایت رم، عملکرد روان و کارآمدی را ارائه می‌کنند. با حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت، بیشتر دانلود کنید و کمتر حذف کنید. حتی می‌توانید با کارت MicroSD این حافظه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

فضای بیشتری برای بازی به خودتان اختصاص دهید

ظرفیت رم و حافظه داخلی ممکن است برای هر کشور متفاوت باشد.
**کارت MicroSD به‌صورت جداگانه فروخته می‌شود.
***حافظه واقعی در دسترس ممکن است بسته به نرم‌افزار از پیش نصب‌شده متفاوت باشد.

«تقویت‌کننده بازی» به شما برتری می‌دهد

با «تقویت‌کننده بازی» عملکردتان را به حداکثر برسانید. با رابط کاربری اختصاصی و منویی با دسترسی آسان، عوامل پرت‌کننده حواس را از بین ببرید و بازیتان را ارتقا دهید. «تقویت‌کننده فریم» باعث می‌شود تصاویر گرافیکی روان و کاملاً واقعی به نظر برسند. بهترین سطح از بازی را انجام دهید، زیرا «تقویت‌کننده بازی» الگوهای استفاده شما را فرا می‌گیرد تا باتری، دما و حافظه را بهینه‌سازی کند.

«تقویت‌کننده بازی» به شما برتری می‌دهد«تقویت‌کننده بازی» به شما برتری می‌دهد

امنیت دفاع‌محور در دسترس همگان

پلتفرم امنیتی Samsung Knox در سخت‌افزار و نرم‌افزار این تلفن تعبیه شده است و از لحظه‌ای که تلفن راه‌اندازی می‌شود، از آن محافظت می‌کند و با ارائه امنیت چندلایه‌ای، محافظ حساس‌ترین اطلاعات شما در مقابل بدافزارها و تهدیدات مخرب است.

امنیت دفاع‌محور در دسترس همگانامنیت دفاع‌محور در دسترس همگان

اثر انگشت شما راه‌گشا است

Galaxy A51 دارای فناوری احراز هویت بیومتریک سطح بالایی است. اسکنر اثر انگشت روی صفحه، اثر انگشت منحصربه‌فرد شما را شناسایی می‌کند، بنابراین شما تنها شخصی هستید که می‌تواند با حرکتی ساده انگشتش را فشار دهد و قفل را باز کند.

اثر انگشت شما راه‌گشا استاثر انگشت شما راه‌گشا است

*اگر از محافظ صفحه نمایش استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که در آن امکان استفاده از حسگر اثر انگشت روی صفحه وجود داشته باشد.

با Bixby کارهای بیشتری انجام دهید

  • *قابلیت Driving routine در Bixby Routines فقط در ماشین‌هایی دارای قابلیت بلوتوث در دسترس است. <br> **پیش از استفاده از سرویس مبتنی بر تحلیل الگوی مصرف، نیازمند دسترسی به «حساب سامسونگ» و پذیرش سرویس سفارشی‌شده است. <br> ***موجود بودن سرویس ممکن است برای هر کشور یا دستگاه متفاوت باشد؛ رابط کاربری ممکن است با توجه به دستگاه تغییر کند و متفاوت باشد؛ دسترسی به قابلیت‌ها و ارائه‌دهندگان محتوای Bixby Vision ممکن است برای هر کشور متفاوت باشد؛ تمام اطلاعات، محتوا، تصاویر یا نتایج آزمایش قیدشده در اینجا را اشخاص ثالث فراهم کرده‌اند و چنین محتوایی ممکن است دقیق نباشد یا آخرین اطلاعات را نشان ندهد. <br> ****Bixby برخی از زبان‌ها و تعدادی از لهجه‌ها/گویش‌ها را تشخیص می‌دهد؛ دسترسی به سرویس، قابلیت‌ها و ارائه‌دهندگان محتوای Bixby ممکن است برای هر کشور یا زبانی متفاوت باشد؛ برای اجرای کامل قابلیت‌های Bixby به داده‌های تلفن همراه یا Wi-Fi نیاز است.

ساخته شده برای تمرکز بیشتر

رابط کاربری One UI به شما کمک می‌کنید روی چیزهایی که واقعاً برایتان اهمیت دارد، تمرکز کنید. سخت‌افزار و نرم‌افزار با هم کار می‌کنند، با محتوا و قابلیت‌های سرانگشتان خود می‌توانید به آن‌ها سریع‌تر دسترسی داشته باشید. از «حالت شب» برای تجربه راحت‌تر در تاریکی استفاده کنید و با تصاویر واضح و کاربرپسند، استفاده از تلفن شما مثل طبیعت ثانویه است.

ساخته شده برای تمرکز بیشترساخته شده برای تمرکز بیشتر

*در دسترس بودن قابلیت‌های رابط کاربری One UI، برنامه‌ها و سرویس‌ها ممکن است بسته به دستگاه، نسخه سیستم عامل و کشور متفاوت باشد.
**دستگاه و تصاویر صفحه نمایش برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده‌اند.

به همراه ما دستگاه خود را در عالی‌ترین شرایط نگهداری کنید

با انتخاب خرید تلفن هوشمند Galaxy از آسودگی خاطرتان لذت ببرید. بهینه‌سازی و عیب‌یابی تعاملی در برنامه «سامسونگ ممبرز» تنظیم عملکرد دستگاه‌هایتان را تسهیل می‌کند، در عین حال، خدمات تلفنی ما به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به دریافت کمک بیشتر، مشکلات را عیب‌یابی کنید.

به همراه ما دستگاه خود را در عالی‌ترین شرایط نگهداری کنیدبه همراه ما دستگاه خود را در عالی‌ترین شرایط نگهداری کنید

*قابلیت‌ها و عملکردهای در دسترس برای برنامه «اعضای سامسونگ» ممکن است برای هر کشور و دستگاه متفاوت باشد.

تصاویر دستگاه و صفحه نمایش برای اهداف نمایشی شبیه‌سازی شده است.

سری جدید Galaxy A را بررسی کنید تا مدل مناسب خود را بیابید

معرفی سری تلفن‌هایی که نسل امروزی را قادر به انجام کارهایی می‌کند که دیگران نمی‌توانند. با Galaxy A جدید آشنا شوید. ساخته‌شده برای «عصر پخش زنده».

معرفی سری تلفن‌هایی که نسل امروزی را قادر به انجام کارهایی می‌کند که دیگران نمی‌توانند. با Galaxy A جدید آشنا شوید. ساخته‌شده برای «عصر پخش زنده».معرفی سری تلفن‌هایی که نسل امروزی را قادر به انجام کارهایی می‌کند که دیگران نمی‌توانند. با Galaxy A جدید آشنا شوید. ساخته‌شده برای «عصر پخش زنده».

اکنون Galaxy J خود را به تلفن‌های هوشمند سری Galaxy A ما ارتقا دهید

ما قابلیت‌هایی را که در سری J دوست داشتید انتخاب کردیم تا سری جدید و بهتری را با نام Galaxy A بسازیم. ببینید که چطور سری J به عصر برنامه‌های زنده ارتقا

ما قابلیت‌هایی را که در سری J دوست داشتید انتخاب کردیم تا سری جدید و بهتری را با نام Galaxy A بسازیم. ببینید که چطور سری J به عصر برنامه‌های زنده ارتقا یافته است.ما قابلیت‌هایی را که در سری J دوست داشتید انتخاب کردیم تا سری جدید و بهتری را با نام Galaxy A بسازیم. ببینید که چطور سری J به عصر برنامه‌های زنده ارتقا یافته است.

مشخصات فنی

  • سرعت CPU2.3 گیگاهرتز، ‏۱٫۷ گیگاهرتز
  • دوربین سلفی – قدرت تفکیک‎۳۲٫۰ مگاپیکسل‎
  • وزن (گرم)۱۷۲
  • زمان پخش صدا (ساعت)حداکثر تا ۸۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد